Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kinek kötelessége tanítani a gyereket?
2015. július 10. írta: Kimondottan

Kinek kötelessége tanítani a gyereket?

Egyszerű, és rövid a válaszom: a szülőnek, azaz Neked.

Gyereked nevelését egy olyan személyre bíznád, akit csak látásból ismersz, egy tanárra. A tanár is egy ember a sok közül, és valószínűleg nem tud többet a gyereknevelés témáról, mint nem meglepő, Te… Először is, ha ezt várod Tőle, akkor magasabb jövedelmet kellene hogy kapjanak, lenne pl. egy  teszt, vagy quiz előtte, hogy alkalmasak-e tanárnak, vajon segítik-e a gyerek lelki fejlődését, vagy rontják… A legtöbb tanár nem alkalmas, hogy gyerekedet nevelje, tisztelet a kivételnek.

article-2413638-1ba80cfa000005dc-312_634x369.jpg

Mikor egy barátnőm szülinapi partyt adott, és meghívott engem is; mivel Ő tanár volt, ezért meghívta a szintén tanító ismerőseit a buliba, és már a legelső perctől nem tetszett az egyik tanár csajnak, hogy nem imádom a salátáját, ergó nem nyalok neki, helyette azt mondtam, hogy én nem igazán eszem a hagymát, és köszönöm nekem ennyi is elég. Adalék volt a levesben, hogy százszor szebb voltam nála, felhúzott szemmel nézett rám.. . és mikor úgy döntöttünk, hogy otthon ülés helyett nem ez a stílusom zenét hallgatva, hogy inkább bulizni megyünk, megadtam a csúcsot a fagyira, amikor dohányzott, és belém kötött tanár létére, hogy Én nem szívok vele, közölte, hogy gondolta hogy Én nem vagyok ilyen; fagyi visszanyal, félvállról közöltem kajánul mosolyogva, hogy Én legalább tovább élek…szóval ez a sztori röviden…

A bejegyzés trackback címe:

https://kimondottan.blog.hu/api/trackback/id/tr687615618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása