Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kineziológus, vagy pszichológus?
2015. július 10. írta: Kimondottan

Kineziológus, vagy pszichológus?

Nem tudom, ezt mindenki döntse el saját maga, én nem török pálcát senki felett. Mind a két személy, egy érző ember, csakúgy, mint pl. Te magad, vagy az orvosok… mihez kezdenénk, ha nem lenne egyetlen egy kórház sem, nem lenne olyan személy aki meggyógyítson, ez már eszedbe jutott, nem? Nem is baj, hiszen ebbe születtünk bele.

De kanyarodjunk vissza ez eredeti témához, szóval az első élményem egy pszichológussal az volt, hogy elsőnek megállapította, miután elmondtam neki a bajomat, hogy minimum 10 alkalomra lesz szükség, a fejemben cikáztak a gondolatok, hogy ezt meg miből szűrted le nagyokos, ennyire súlyos az esetem. Persze ez is emberfüggő. Akkor megállapítottam, hogy valahogy ez nem megy, mikor annyira zsíros volt a haja, hogy megvakarta a fejét, és úgy meredt fel a haja az égnek törve, Én meg lelki problémáim törődése helyett elkezdtem nevetni. J …valahogy nehezményezte, hogy nem járok már hozzá…

pyschologist_working.jpg

Nagy nehezen adtam be a derekam egy ismerős révén, az első eset negatív csalódása után, hogy menjek el kineziológiára.

Mi az a kineziológia? Egy holisztikus gyógymód, mely a keleti, és a modern nyugati tudományokat egyesítésével jön létre. Általában a karodon lévő izom összehúzódásokat figyelik, hogy különböző érzelmi dolgokra miként reagál, rándul meg a tested.

Pozitívum volt, hogy nem egyedül kellett „megküzdenem” a lelkemet bolygató személlyel, hanem a párommal mehettem. Fölöttébb pozitívum volt, hogy azt mondta, hogy neki nem az a fontos, hogy járjunk hozzá, hanem, hogy a lelkünk rendben legyen, és ha elbizonytalanodunk a világ okozta hágóin, akkor menjünk vissza hozzá, hogy újból helyes útra tereljen.

Ha valaki szeretné, hogy segítő jobbra leljen egy kineziológus, vagy akár egy pszichológus személyében, hogy gondolatait, lelki fejlődését segítse, és úgy érzi lelki dolgait szeretné kibeszélni magából, akkor uccu neki, irány az egyik…

A bejegyzés trackback címe:

https://kimondottan.blog.hu/api/trackback/id/tr317615600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása